Merhaba anneler,
17 haftalık gebeyim. Son bir haftadır ne zaman yürüyüşe çıksam 10 15 dk sonra karnıma inanılmaz bir ağrı giriyor. Adet sancısı gibi ama şiddetli. Yürümeyi bırakıp eve dönüyorum dinlenip sıcak su torbası koyunca ağrı geçiyor. Ara ara kendiliğinden de oluyor bu ağrılar ama yürüyüş sırasında çok fazla şiddetleniyor. Size de oldu mu hiç böyle bir şey? Ya da bunun ne olabileceğine daire fikriniz var mı?