asenabugce Bazen karnımda ağrı oluyordu ama üşüttüğüm içinmiş. Nst’ye havalı havalı girdim dedim sancım çıkacak kesin, sonuç 0 sancı. Yani bir ara değer 4 oldu zirvede bıraktık sonra. Bence benim sancılarım aniden akşam girecek ve o gece de doğuracağım gibi. 38+1 olduk bakalım bekliyorum.