Didemcee Bihto bende 6+4 um kalp atışını gördük şükür doktorum dinlemenin zararlı olduğunu ses alabilmek için çok fazla enerji gönderildiğini söyledi biz yanıp sönen parıltı şeklinde gördük. Aklınızda bulunsun arkadaşlar
Ozlem05 Birkucukkelebek ben doktoruma uzak oldugum icin gitmedim 2 haftaya gel 7 haftada kalbi duyariz dedi ben diger ayda bir gelebilirim dedim diger aya aldik ama yinede duramiyotm yakinda bi doktora gidecem 1 hafta icinde