mervebilal09 kesinlikle yanlış yapıyorsun canım ozaman doktor kontrolüne de gitmeyin aylık aynı şey bu detaylı ultrason demek bebeğine check up yaptırıyorsun başından ayak ucuna kadar bakılıyor Allah korusun bebeğinde bir sorun olduğunda doğumdan sonra ona göre tedaviye alınıyor bilmezseniz aksi bi durum olsa ne yapacaksınız keşkelerinize deyecek mi sağlık bu canım şakası yok şeker yüklemeside çok önemli hem anne için hem bebek imkanın neye el veriyor ise orada yaptır ama mutlaka yaptır