denizz1009 Bu hastaneye giden ve yorum yapabilecek olan var mı? Özellikle meltem hanımın hastası olan var mı?
Hatunnn denizz1009 harika bi hastane ben hamilelikten once kontrollere gidiyordum sonra yengemde dogumunu orda yapti kesinlikle cok memnun kaldi
Arzuu Ben uzak olduğu için gitmiyorum ama bi arkadaşım Meltem hanımda doğum yaptı. Çok da övmüştü kendisini. Uzak olmasa gidecektim ☺
Hatunnn Bilmiyorum yengemin ozel saglik sigortasi karsiladi ama ssk ile anlasmasi var uygun fiyatlari vardir diye dusunuyorum