Mirayiko Arkadaşlar lansinoh marka tekli elektrikli göğüs pompası almayı düşünüyorum. Kullanan - çevresinde kullanmış olan varsa tecrübelerinizi paylaşırmısınız?
Sevcus Mirayiko ben ikiliyi kullandım çok memnun kaldım lansinoh zaten emzirmeye yönelik bir marka yedek parçada da sıkıntı çekmiyorsunuz. Bol sütlü günler 🤗
aysemm2525 Lansinoh ve avent gogus pompasi arasinda kaldim.. her iki urunden memnun olanda var olmayan da var bnde kararsizim 🤔
Mirayiko aysemm2525 açıkçası ben lansinohta karar kılmıştım ama birkaç olumsuz yorumdan dolayı kafam karıştı. Lansinoh ta çekim gücü az flan yazılmıştı bu kafamı karıştırdı açıkçası
Efa34 Evet ben de iki marka arasında kaldım. Avent ve lansinoh neredeyse fiyat olarak avent iki katı. Yorumlara baktığım zaman lansinoh ta çekim gücünün az olduğundan çok şikayet var. Çalışan bir anne olarak sanırım aventi alacağım. Riske atmak istemedim.
Efa34 Mirayiko haklısın canım çok pahalı. Ama diğerini alıp sonra pişman olup yeniden avent almak istemiyorum. Bir de benim ilk çocuk. İkinci çocukta falan da kullanırım diye düşünüyorum