Merhaba kızlar 29+2 haftalık hamileyim gebelikten dolayı böbreğimde genişleme var doktorum genişleme 2. Seviyede takip etmemiz lazım 3. 4. Seviyeye çıkmaması lazım bu şekilde devam ederse erken doğum riskin çok yüksek dikkatli olman lazım dedi 😔 benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Çok korkuyorum