Cilliprenses doğumdan 1 ay önce göğüslerimi nemlendirmeye, yağlar sürmeye başlamıştım lakin hiçbir işe yaramadı. Emzirmeye başlar başlamaz göğüslerim yara olmaya başladı. Göğüs uçlarımdan kan gelmeye başlamıştı artık. Eşimi eczaneye yolladım garmastan diye Bi krem aldı, minicik ama 90 lira. İki gün kullandım ve yaralarım geçti o günden sonrada bir daha yara olmadı ben çok memnun kaldım ve göğsünüzdeki kremi silmeden emzirebiliyorsunuz