Babyy1S tekrar söylüyorum burada bir soru soruluyor insanlarda fikirlerini yazıyor yaptırmak veya yaptırmamak soruyu soran kişinin düşüncesi… siz hem soruyu sorana tepki veriyorsunuz hem fikir söyleyene tepki veriyorsunuz bakın bakalım ben yaptır diyenlere yorum yazmışmıyım ? Çünkü onların fikri o yönde benim ise bu yönde . Artı burda milyonlarca soru soruluyor altına binlerce yorum yazılıyor hepsi sizin düşüncenize uymak zorunda değil saçma sapan bir yere bağladınız konuyu fikir alışverişi sizin hoşunuza gitmiyorsa girip yazılara bakmayabilirsiniz. İnternetten araştırdığınız bilginiz size kalsın sorunun altına düşüncenizi yazın geçin insanların düşüncelerinede saygı duyun lütfen …