rumeysaa1 böyle önemli bir sağlık konusunu doktora sormak yerine buradaki insanların tecrübelerinden yola çıkarak mı karar vereceksiniz ? Burada aysede fatma da sorun olmaz ama sende sorun çıkar nasıl buradaki yorumlara güveneceksin?
*Ailende hiç seker hastalığı yoktur ama sende gizli şeker olabilir, bunun sonucunda anne karnında bebek ölümleri..
**çok yakınımda seker hastalıgım yok diye test yaptırmamıstı doğumda komaya girmişti ölümden döndü ve şuan seker hastası oldu ..
Burdakiler o kadar abartıyor ki bu testi, hayatında bi bardak kola gazoz vs hiç mi içmedin iki dilim tatlı hiç mi yemedin cayı na hiç mi seker atmadın? İçtiğimiz 1 bardak elmalı gazoz altı üstü o kadar aboww bir şey değil yani.. Bana göre kesinlikle yaptırılmalı hayatı önem taşıyan bir test..birde doktouny dinle sadece….