Bebeğimin hareketlerini akşamdan beri hissedemiyorum, bugün sabahtan beri çok ağladım stresten. Alakası var mıdır , yaşayan var mı bu durumu ayrıca gebelik şekeri de var bende fikir verin lütfen gece gece hastaneye gitmek istemiyorum ne denediysem hareket etmedi