Kebelegimm Kızlar 6+3 deyim kahverengi iltihap şeklinde akıntı gelmiş sizce normalmi bu durumu yaşayan oldumu?? Arada sırada Kasıklarımda ağrılar da oluyor
Jade06 Ben de 4+5 oldum. Bugün gün boyunca kahverengi lekeler gördüm. Çok korkuyorum. Beta hcgye baktırdım 2090 çıktı. Sizce bebeğim sağlıklı mıdır? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Kebelegimm Jade06 ben yarın doktora gidicem ona sorucam bakalım bu kahverengi lekeler ilk haftalarda neyin nesi oluyor diye sanada yazarım canım