Cmle24 Ben burnumdan hiç nefes alamıyordum, bir de ateşim yükseliyordu. Kışın olmuştum, geceleri yorgana sarılıp pencereyi açar önünde oturarak uyurdum. Yatınca nefesim kesiliyordu. O soğuk hava biraz rahatlatıyordu beni.
Sizinki de uzun sürmez inş geçer gider, dikkat edin kendinize.