Kızlar normalde kahveyi çok severdim ama şuan bildiginiz bagımlısı oldum 8 aylık gebeyim ve aşırı düştüm kahveye uyanır uyanmaz kuru kahve yiyorum bu derece :( bazen hatta agzımda döndürüp çıkartıyorum vicdanım rahat olmuyor bugünde kafeinsiz türk kahvesi aldım acaba normal gbi midir bu da ?