Ben bi hemşire olarak yanıtlamak isterim;İstisnasız bütün kadın doğum doktorları yararlı ve gerekli olduğunu söyler, zaralı olduğunu söyleyen bi tek Canan Karatay var o da kardiyolog, 100 kişiden sadece 10 unda çıkıyo zaten şeker ama bilinmeyen farkedilmeyen şeker özellikle son haftalarda anne karnında ani ölümlere sebep oluyor yediğiniz çikolatada daha fazla şeker var ki olmasa bile doktor gerekli görüyorsa sorgulamaua bile gerek yok. Bildiğim kadarıyla Yurtdışında çoğunlukla yaptırmama gibi bi şansınız yok Size tercih sormuyorlar bile. Bizde her kafadan bi ses çıktığı için malum..