Gencanne61 Doktorumla konuştuğumda bana diğer bütün testlerde bebeğe birşey yapamayız sorun olduğunu görsek bile ama bebeğe dışarıdan sadece şeker yüklemesi ile müdahale edilebilir dedi yani diğer testleri yaptırman sana kalmış bir şey ama kesinlikle bunu yaptırmalısın dedi çünkü bebeğin de şeker olabilir Allah korusun doğum sırasında ona göre davranırlar, diyelim şeker çıktı ona göre Diyette alabilirsin, beslenmene dahada dikkat edersin. Bence kesinlikle yaptır ben yaptırdım çünkü benim ailem de de vardı genetik olabilir diye çok şükür bir şey çıkmadı