Merak ediyorum ikili tarama testini yaptırmak istemeyen anne adayları var mı yada yaptırmamış anneler? Sadece bebeğin down sendromlu olup olmadığı mı tespit ediliyor ? Allah izin verdiği sürece her koşulda doğurmak istiyorum o yüzden önceden herhangi birşey öğrenmek istemiyorum hamilelik sürecini psikolojik olarak etkiler diye düşünüyorum sizde durum nedir ?