Hatice1_ Kızlar doktor bana omega yazdı eczacımız yakın olduğu için en iyisi bu dedi ve aldık 2 gündür kullanıyorum ilk başta kullanmamıştım ama benim için şimdilik iyi sizceee??
aylinsss Bende iki aydır kullanıyorum doğuma kadar devam edicez dedi doktorum hiç bir yan etkisi falanda yok zaten vitamin olduğu için
Minikbirkalp Ben hamileliğim boyunca onu kullandım doktorum başka vermişti o çok pahalıydı eczacı arkadaşım içerikleri aynı o kadar para vermeye değmez bunu kullan dedi bende kullandım bi zararını da görmedim