Merhaba arkadaşlar adet döngüm maximum 30 günde birdir . Maalesef iki aydir gecikme yaşıyorum geçen ay negatif oldu bu ay yine gecikmem var 3. Gün gecikmede test negatif ,5. Gün hala olmadım ilk kez adetim gecikiyor neden gecikir bilginiz var mi ? Dr gideceğim insallah hafta içi de insan geriliyor bir problem mi var diye 😔