Ilkannelik MerveKya normal istiyorum.evet. doktorumda zaten hep bunu savunnan biri sagolsun. olabildiğince inş epidural vb birşey istemiyorum ama tabi neler olucak bilemeyiz 😊
MerveKya Ilkannelik evet öyle artık kucağımıza alalım ne çabuk geçti zaman bu noktaya geldik gelsinler de sağlıkla görelim bebişlerimizi insan sabırsızlanıyor 😊
Ilkannelik MerveKya sabırsızlık gerçekten değişik bir duygu. Gece gündüz akşam sabah dışarda evde ne zaman olacağını da bilmemek kötü oluyor. Ya bilmiyorum siz de düşünüyormusunuz.
Exfly 40+3 tık yok bende ne agri ne sancı 🙈4 kg ya geçti pazartesi suni sancı denerken catina bakicam dedi doktor.bakalim ne olacak
Exfly Ilkannelik pazartesi öyle böyle dogurucam 🙈suni sancı ile doğum başlatılacak o gün catina bakarız dediler.ama bebek 4 kg geçtiği için korkuyorum açıkçası
NurEmree hjertemami aynen valla cnm tam benim de göbeğimin ortasında oluyor kasilma gerilme tas gibi oluyor o karin 😐
hjertemami NurEmree aynıyız canım... bugün toplam 5 kez sancım geldi bildiğin Doğum sancısı gibi 😪 çok kötü oluyorum... annemde aman kızım Salı’ya kadar bekle diyor 😓 yetişemeyecek gibi sankiiiiii 😥
NurEmree Benim doğuma 8 gün kaldı hayirlisiyla 💙 ara ara degil 2 dk da giren sancilar war kasigima karin alt bolgeme sol tarafa özellikle birden beni sıkıştırıyor karnim tas gibi olup geriliyo😑
Ilkannelik Exfly allah yardımcınız olsun bir avaz da yavrunuzu kucağınıza alın bize de güzel haberler verin ins. 😊
hjertemami Ilkannelik haklısın canım... benim de 3.cü gebeliğin yine de her hamilelik aynı olmuyormuş ... hepsi farklı farklı 😬
Ilkannelik hjertemami hjertemami deme ya benim ilk olduğu icin Co gu şeyi normal karşılıyorum.kasilmalar bir de düzenli gelse beklemeden bizi 😊
NurEmree hjertemami Hayırlısıyla gelsin bebisin cnm 💕 ah ah bilirm o sanciyi o aciyi o ağrıyı 😑 gecen gun benim cok siddetlenmisti
Ilkannelik hjertemami uzakta mi anneniz. Ben de cagirdim annemi geldi . Sağolsun sizin ki de yetisir ins.
hjertemami Ilkannelik İki hamileliğimde de bu kadar çok sertleşme yaşamadım hepsi farklı oluyormuş. İlkinde suyum geldi. İkincisinde nişanım üçüncüsü nasıl olucak bakalım 🤔 😀