Kızlar şu an 8 haftanın içindeyiz ve cumartesi kontrolum var Doktorum iki hafta önce gittiğimde üç hafta sonra gel bazı testler yapmamız gerekiyor dedi hiç bir bilgimiz yok bu durumla alakalı sormak bile aklıma gelmemis ne testi diye . O gün kalp atışını duymuştuk.💜 Sanırım heyecandan soramadım .Testler hakkında bilgisi olan varmı ?