Adet günümde kan verdim 3.85 çıktı evde test yaptığımda gebelik testim 2. Çizgi silikti
Bugün adetim 3 gün gecikti bugün sabah ilk idrarla evde test yaptım tekrar 2. Çizgi direk silik çıktı ve git gide belirdi sonra bıraktım gittim uyudum saat 9 da uyandım 2 saat sonra falan eşime gösteriyim dedim baktım çıkan 2. Silik çizgi yok olmuş..
Bu ne demek oluyor yani hamile değil miyim demek yoksa test mi bozuk. Lütfen biri bişey yazsın…