[silindi] klomeni 2 kere kullandim.Ikisinde de alt üst oldum resmen.Herkeste boyle olmuyordur belki ama iki kullanışımda da kasıklarımda ciddi ağrılar oldu inanılmaz duygusal ve alıngan oldum surekli agliyordum inanilmaz sinirli oldum eve sığamadım resmen psikolojim cok alt ust oldu.Bi ben mi bu kadar etkilendim biliyorum ama hayatimin en kotu gunleriydi.Ustelik yumurtam da buyumedi kist oluştu adette olamadim cok yipranmistim.Ara verdim 3 ay kadar gecen ay doktorum femara basladı bu ay femara ile 2. Ayim mesela hic biseyim yok gayet iyiyim yumurtlamayi da gordum sukur.Ama klomen gorunce kaciyorum resmen