sedaskan Biz de tam 28+1iz kizimla. Güzel gidiyor cok sukur yavas yavas keyfini cikararak alisveris yapiyorum bir riskimiz yok cok sukur 🙏
nuralperen sedaskan 1 gün var aramızda benim de kızım gelicek inşallah ☺ Mecbur yavaş yavaş hallediyoruz ağırlaştık artık eskisi gibi değil hiç bişey 🙂
Gazel 28+0 merhabalar ☺ Bugün benim çok ağrım var artık ağırlaştık sanırım kaburgalarım ağrıyor resmen
nuralperen Gazel günlerimiz aynı 🙂 bende ağırlaştım iyice yavaş hareket ettiriyor zorlanıyorum bel ayak ağrısı arttı 🤷🏻♀️☺
sedaskan nuralperen saglikla gelsin melekler insallah 🙏 evet ya eskisi gibi yuruyemiyor cok is yapamiyorum valla. Dinlenince agrim olmuyor ama cok sukur. Ben de internetten yapiyorum tum alisverisi nerdeyse hem daha uyguna geliyor 😁