Yagmur01 sabahtan sağlık ocağına git kan ver canım. Doktor karaciğer enzimlerine baksın mutlaka. kaşıntı bazen gebelik kolestazı olabiliyor. Bende de oldu çok fena bir kaşıntı. İlkinde 3 hafta sürdü. Karaciğer değerlerim iyi çıktı ama benim safra kesem yok farkettim ki bazı yiyecekler safra asidini yükseltiyor ve kaşıntı o zaman şiddetleniyor, kestim o yiyecekleri. Birde aktardan ardıç katranı sabunu aldım kaşıntı geldiğinde onunla duş aldım çok iyi geldi bana.