cnsl_tyfr Kizlar bu konuda bilgisi olanlar yardimci olabilir mi yarin sabah gidecem de nasil gidecegimi bilmiyorum
Aknkbr cnsl_tyfr ben tok güttim öğleden sonra çağrıyolar zaten bana 1 de gel demişti sağlık ocağındaki doktor
Astadavistabeybi cnsl_tyfr birine aç birine tok gitmiştim ikisinde de hiç ağrım sızım olmadı çok şükür
Pelin0310 Ben ikinci dozu cuma vurundum öğleden sonra, tok karnıma gittim ikisinde de hiç bi sıkıntı olmadı. Farklı tahlil yapmadık sadece iğne vurdurup geldim😊
Nzehra4654 cnsl_tyfr ister aç ister tok ben her gittiğimde kan da verdiğim için aç gittim hatta sol koluma hem aşı hem kan işlemi yaptılar şükür sorun çıkmadı
cnsl_tyfr Kızlar tok karnıma yaptirdim. Merak eden bilmeyen varsa fark etmiyormus nasil isterseniz öyle gidin