Arkadaşlar merhaba göğsümde sürekli bir basınç hissi var hareket ederken mesela soldan sağa dönerken falan bazen ağrıyor ama nefesimde sıkıntı yok insan şu dönemde korkmuyor değil başına gelen var mı sizce acaba virüs belirtisi olabilir mi doktora gittim fakat film çekemiyorlar hamilelikten ötürü mide rahatsızlıkları hazımsızlık hamilelikte göğüste sıkıntı yaratabiliyormuş doktor ilaç vermişti mide için benim gastritim var ama bugün gene oldu epeydir olmuyordu başına gelen var mı ya biraz uzun oldu kusura bakmayın