banuuyusuf kızlar 34 haftalık hamileyim ayak agrım bel agrım gögüs agrım çok oluyor benim gibi olan varmı 😔
ecembugra53 banuuyusuf böyle oluyor malesef canm Doğuma kadar böyleyiz RAbbim yardımcımız olsun ne diyim 🙂🤰🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yakannes Bende 34+3 haftadayım. Çok şükür kolay bir gebelik geçirdim ama bir kaç haftadır ağrılar ve halsizlik beni çok yoruyor. Tek değilmişim en azından ona sevindim. 🙂