Merhaba anneler benle aynı durumu yaşayan var mı acaba 💁🏻♀️ dün doktora gittik 33+5 iz bugun doktor dedi ki karnındaki su fazla dedi bebeğimde iriymiş kilosu 2600. 33+5 iz ama 36 olarak görünüyoruz iri bir bebek dedi önde gidiyor dedi bu karında fazla su olayı tehlikeli mi böyle bişi yaşayan oldu mu