Bende hiçbiri işe yaramadı folik asit kan ilaçları bile beni kusturuyor😑 2 kere hastane de yattım beslenemediğim için 7 ve 11 haftalıklarım falan hep hastanede geçti serumla Allbişeyler yiyebiliyordum ki seruma karıştırılan tek şey de medpamiddi😒 13 haftalıkken zofere başladım 15 haftalığa (15haftalık olunca biraz düzelirsin dedi ebem ki nitekim öyle oldu) kadar idare etti ama sık sık kullanmadım bende bebek için iyi olmaz diye yarım yapıp öyle aldım sonra😬 şimdi ise 18 haftalık oldum artık kullanmıyorum bile gün içerisinde kusmalarım oluyor ama eskiye oranla şimdi binlerce kez hamdolsun Allaha🙏🏻🙏🏻
Allah yar ve yardımcın olsun sabretmen lazım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻