Aysimaveannesi Benimde asiri derece tüylenme var canim ama normal bence herkezde oluyor cunku bana almamam gerektigini soylediler dogumdan sobra zaten dokuluyormus
Suhus000 Meltem123 aynen bacak ve göbek bölgesinde aniden bi tüylenme oluyor sonra zaten bütün vücudunda artıo erkektir tüylenme yapar
Dlktpl Benımde oglum olcakm hayırlısıyla gobektekı kucuk kıllar resmen uzadı sıyahlastı cok koru almayalımmı somdı dokulcekmı