ayminaninannesi içinde kalmasın bi kan testi yap bence zaten hamilelikte önce kana sonra idrara geçiyor eğer varsa idrara henüz geçmemiş olabilir. Virüs dolayısıyla hastaneye gitmek istemiyorsan sağlık ocağında yaptırabilirsin testi. Kan verirsin sonucunu öğrenmek için ararsın gitmene gerek varsa gidersin fazla hastane ortamında da bulunmamış olursun