Biranne_02 Kızlar 1 buçuk aylık evliyim bugüne kadar hiç korunmadik. Şuan adetime 1 gün var adet olacak gibi hissediyorum ama kasıklarımda zaten agri vardı. Gebelik belirtisi adet olacakmış gibi Ağrı’da oluyormuş sizde de oldu mu ?
Zeynep1912 Biranne_02 evet ben bütün adet sancılarını çektim 3gğn gecikince test yaptım hamile olduğumu öğrendim
Biranne_02 Nazli34 evet benimde aynen öyle canım ya bel ağrısından ölüyorum ve kaşık ağrısından ayrıca adet olcakmis hissi var
Nisanurunannesi3850 Ben adetime 2 hafta kala kasık ağrılarım bel ağrılarım baslamisti son 1 hafta kala dahada sıklaşmıstı adetime 3 gün kala erken gebelik testiyle hamile oldugumu ögrendim😊