Arkadaşlar şu an 35 haftalıgım hastane icin gecelik düşünüyorum normalde olsa sezaryende olsa gecelik öneriyor herkes. 2 tane alsam yeterli olur diye düşündüm ama şöyle bir durum var hangi beden alacagımı bilemiyorum mesela suan kilom 73 bide ne zaman doğum olcak bilmiyorum daha cok kilo alırsam yada daha erken olurda bu kiloma yakın kiloyla gitsem doğuma beden secemiyorum. Yardımcı olur musunuz?