Esrgt45 37+2 haftalık hamileyim saat 7.buçuktan berş bebekte sağ toplanıp sertleşme var onun haricinde sadece toplandığı yerde ağrı var nişan su hiçbirşey yok ilk defa bu kadr sertleşme oldu sizce doğum belirtisimi? Bu durumu yaşayıp doğum yapan varmı?
Asel61 Esrgt45 hayır sertleşme doğum belirtisi değil benim ki 2 aydır öyle bi tarafda toplanıp sertleşiyor şuan 39+6 olduk ama tık yok
buseyusuf27 Esrgt45 cnm kasılma onlar sertlesmesı oda yalancı sancı dıye gecıyor sıklasmadıgı sürece gün içinde 5-6 kez düzensız olması normal onun dısında takıp edın sıklasırsa acıle gıdın
Asel61 Dolunay55 agrimda var aslında kalçalarım ve kaisklarimda bakalim salı günü gidicem doktor ne dicek
Dolunay55 Asel61 20li haftalardayken doktorum erken doğum belirtisi olabilir düzenli olursa uzun sürerse Gel demişti ama ne o kadar uzun sürdü nede düzenli oldu🤷🏻♀️
Zerin1234 Esrgt45 bence değil benim 25.Haftadan beri var şuan 30 haftalık oldum halada aşırı derecede sertleşiyor karnım ve aşırı ağrı yapıyor
Mavilibulut Esrgt45 canım ben 35. Haftaya girdim geçen hafta karnım çok kasiliyordu ve birazda ağrı çektim 2 gün sonra doktora gittim sancım çıktı doktorda adalat diye ilaç verdi erken diye bakalım yarın tekrar gideceğim ama normal olduğu gibi sancida olabiliyor
Ayazmm-123 Esrgt45 bu gece sancı gecesi galiba bu okuduğum kaçıncı post ben de açmıştım bir tane 37+3 üz bizde 😊