ezggl 15 gün önce ilke anne oldum kendi istediğimde epidural sezeryannoldum eğer kendinizi ameliyat sırasında kasmazSanız çok rahat belden yapılan iğneyi kesinlikle hissetmedim uyuşuyorsunuz ama yapılanları hissediyorsunuz hissettiğim için kendimi çok kastım işlem sırasında göğüs ve omuz ağrılarım oldu rahat olsaydım onları Bile hissetmezdim zaten uyuştum abartmıyorum 3 dk içinde bebeğim doğdu yanağı yanağıma değdiğinde zaman durdu çok güzel bi duygu ve onu o an görmek sonrası için ise uyuşuklu geçince ayağı kalkmaz zor oluyor ama yapılamayacak bişey değil kalktıktan sonrası rahat sürekli yürüyünce açılıyorsunuz ben daha kötü düşünmüştüm düşündüğümden daha az ağrı acı hissettim ertesi gün giyinip saçlarımı yapıp resim bile çekildim sabah değişen hemşireler inanamadı sezeryan ile doğum yaptığıma o yüzden hiç korkmayın evde size yardım edecek yanınızda kalacak biri olursa 3 gün zor 1 haftada kendinizi iyi hissediyorsunuz