Zarzum Arkadaşlar ultrason sonucuna göre ikili testi kaçırdım benim takvimine göreyse 1-2 gün daha car sizce ne yapayım ikiliyi atlayıp 3 lğyü yaptırsam ne olur?
MihricanA Zarzum Yaptırabilirsin zaten en önemlisi detayli ultrason orda 2li taramayi kacirdiginizi söylerseniz ense kalınlığına falan dikkatli bakarlar
halitefe Zarzum bence atlama canım 1,2 gün varsa git testini yaptır hemen en fazla doğruluk payı ikili testte çünkü
Zarzum MihricanA umarım bulunduğum ilçede vardır ikili yoktu çünkü keşke her devlet hastanesinde hepsi olsa
MihricanA Zarzum Kadin doğum doktorum radyoliji bölümüne gönderdi beni orda baktilar sen bi doktoruna sor
Zarzum Benim dr üçlüde yapsak olur dedi zaten hiç biri kesin değiş eğer risk çıkarsa sıvı alıyorlarmış vs ne bileyim Allah’a emanet artık