Normal olması planlanan doğumum sezeryana döndü çatım dar olduğu için Doktor 2 gün sonra gel alalım dedi Eşimle konuşup karar verdik ve akşam doktoru aradık 10.09.2020 Perşembe günü sabah 8 de hastanedeydik önce kayıt işlemlerini yaptırdı eşim yatışım yapıldıktan sonra doğumhanede hazırladılar beni sonra ameliyathane için sedyede çıkarıldım eşimle biraz ağlaştık saolsun eşim beni hiç yanlız bırakmadı İçeri girdiğimde hala ağlıyordum beni teselli etmeye çalışan hasta bakıcılar vs derken bir baktım belden uyusturuluyorum Derken iğnem yapıldı ve bi kusma hissi geldi bu sırada kollarımı bağladılar ben kendimi kusmaya zorlarken bir sağlı çıktı agzımdan afedersiniz Bu arada benim doktorumu arıyorlardı gelmesi için çünkü beni hazırlamışlardı çok sürmedi doktorumun geldiğini hatırlıyorum ve arası çok sürmedi prensesimin sesinin geldiğini hatırlıyorum bana göstermişler ama o kısmı hatırlamıyorum başımdaki ameliyathane görevlisine omuzum tutuldu demek için baktığımda o doktorla bebeğimin fotoğrafını çektiğini hatırlıyorum bu arada doktorum bana hayırlı olsun dedi bi daha sesini duymadım sonrasında bi sıcak sıcak kan kokusu hissettim ama ben hala omuzumun derdindeydim derken galiba kapatıyorlardı bu yaklaşık 20 dakika falan sürdü kollarımı çözdüler direk omuzumu sıktım en çok hatırladığım şey omuz agrısıydı ameliyattan çoktum hala omuzum diye ağlıyordum odama geçer geçemez eşim annem babam ailem herkes beni bekliyordu eşime omuzlarımı sıkmasını söyledim o omuzlarımı sıkarken prensesimi getirdiler o an agrımın geçtiğini hissetim 💕 bu gün 3 gün olacak birbirimize alışmaya çalışıyoruz emmekte zorlanıyor ama olsun pes etmiyorum. Çok güzel bi his güzel bi duygu allah isteyen herkese versin inşallah bu arada herkese tavsiyem benim omuz agrım kusmaya çalışırken kendimi kastıyım için olmuş kendinizi kasmayın rahat olun ameliyatta bi agrı hissetmiyorsunuz b sonrası biraz ağrılı oluyor oda normal ameliyat Yeri sonuçta agrır ama oda zamanla geçecektir eminin Buda benim doğum hikayem ❤️