Duyguscuk 2-4 büyük gelir, özellikle dış giyim bir tık daha geniş oluyor ama tabii bu tamamen bebeginizin gelişimi ile ilgili ayrıca,ama benim fikrim 2 ay icin almam zaten cok küçük olacak ve Şubat Mart cok yumuşak aylar değil dışarı pek çıkacağınizi düşünmüyorum.İndirimde falansa seneye icin alın derim 😊