ikizannesi172011
Normal doğumun daha iyi olduğunu bende çok iyi biliyorum benim demek istediğim ikisininde başaşağı gelip gelmiycegni bilmek zor. Hayırlısı olsun inşallah.Dogurunca hikayenizi çok merak ederim paylaşırsanız sevinirim.Allah Evlatlarinizi saglikla kucaginiza almayi nasip etsin.