Benimde ikizlerim olacak ama ben erken doğum iğnesi vurulmadim sadece 29.haftada erken doğum riskine karşı bebeklerin akciger gelişimi için 2 doz şeklinde bı iğne vurulduk 24 saat arayla okadar şuanda 35 haftalık olduk bakalim yarın kontrol var doktorumuz nedicek🥰😍 herkese hayırlı sağlıklı hamilelik diliyorum sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🙏🙏