Kızlar 38+ 4 haftalık hamileyim kaşığımdan bir ağrı giriyor sol bacağımı kaldıramıyorum yürümekte çok zorlanıyorum daha önce de oluyordu ama yorulduğumda filan olmuştu şimdi iki gündür çok zorlanıyorum ikinci hamileliğim bu ama ilki çok rahattı. Böyle şeyler yaşayan var mı aranızda