Ozdmrkbraa dlkgndgn10 bende kullandım mentol içerikli masaj kremi de kullandım doktorum sakıncası yok dedi belim ağrıdığında da kullanma onun için magnezyum iç dedi
Mavilibulut dlkgndgn10 benimde ihtiyacım olmuştu internetten araştırdığımda damarlarda genişleme daraltma yapacağı için hamilelerde onermiyoruz yaziyordu
Mucizem_mmm Bende kullandım çok şükür bir şey olmadı 39+2 olduk her an gelebilir bebişim yani inşAllah bekle bekle 😂😂yoruluyor insan bir sakıncası yok mentollü sonuçta valla çoğu zaman volteren ve x2 farmasinin kremi ağrılarımı aldı 🥰🤲🏽
dlkgndgn10 Mucizem_mmm kullanayım o zaman ya. Balla ağrıdan ölüvercem 😭 34+1 olduk bizde. sağlıkla gelsin yavrunuz 💙
dlkgndgn10 Mom092 farmasi değil, bioten. Bu da bitkisel içerikli. İnternette sadece göbek bölgesine sürülmemesi yazıyor. O yüzden muallakta kaldım
merveovunc dlkgndgn10 ben kullanıyorum ve memnunum rahatlatıyor beni. Bende de migren var genelde alnıma ve enseme sürüp masaj yapıyorum