Oznuryener19 Merhaba güzel anneler ve anne adayları ben hamile kalmadan önce hep akıntım olurdu ama hamile kaldıktan sonra hiç olmadı ta ki bu güne kadar 😔 şuan 8 hafta 3 günlük hamileyim ilk kez akıntı oldu sizce normal mi bu haftalar da
Sinemisss Oznuryener19 merhaba benim de hiç olmamıştı fakat geçen hafta çok hafif pembe oldu 12.haftaya kadar yerleşme akıntısı olduğunu söyledi normal olduğunu da fakat risk almamak için proluton iğne başladı haftada bir 🙏🏻
Oznuryener19 Sinemisss Kaçıncı haftadasınız ve akıntı hep devam etti mi bende çok az oldu sonra kesildi ama yine de çok canım sıkıldı
Sinemisss Oznuryener19 renksiz ve kokusuz da normalmiş bende de fazlaca var hamilelikte oluyormus sanırım koku ve renk değişikliği olduğunda enfeksiyon belirtisi oluyor
Gulbahar35 Oznuryener19 Hamilelikte oyle akıntilar normal canim onemli olan kahverengi ve kirmizi olmamasi eger kahverengiye donerse direk acile gitmeni oneririm
Sinemisss Oznuryener19 pembe akıntım bir daha olmadı ama dediğim gibi renksiz kokusuz hamilelikte artması normal doktorum böyle söylüyor biz 10+1 iz
Sinemisss Oznuryener19 kontrolünüz ne zaman kaygı uyandırdıysa yarın doktorunuzla ya da hemşirenizle görüşün içinizin rahatlaması için onlardan duymaya ihtiycımız oluyor çünkü bu dönemde çok hassasız