Merhabalar ❣️ sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum 😍 geçen hafta cumartesi günü yani 5 Eylül gecesi saat 1 civarı yeşil şu geldi diye post açmıştım sağolsun bir çok kişi yazıp destek olmuştu. Gece uyurken kalktım önce altıma kaçırdım sandım lavoboya gittim çamaşırımda yeşil tortulu ıslaklık vardı. Hamileliğimde idrar enfeksiyonu olduğu için ve 39. Haftada da olduğumuz için bebek gelmek için enfeksiyonları temizliyor sanırım diye düşündüm ve hemen temizlenip lavobodan çıktım fakat hala istemsiz şu akıyordu sıcak sıcak banyoya girdim yere şip şıp damladı o yeşil tortulu su. Hemen araştırdım tabi ve burda da post açtım. kakasını yapmış olma ihtimali varmış mekenyum olabilirmiş ve hemen acile gidilmesi gerekirmiş. Zaten benim bebeğimin başı büyüktü 39. Haftada olmasına rağmen haftasından ileriydi ve ufukta sezeryan doğum bekliyordum ama açıkçası normal doğum yapabilirsem diye de çocuğun kendi zamanında gelmesi için bekledim. Fakat kaka yapması olayı beni tedirgin etti. Acile gittik hemen yatış verdiler gece 2:30da. Devlete gittim bu arada. Sabah hala sancı yok açılma yok bana suni vermek istediler ben doktora hemşireye soruyorum bebeğim kaka yapmıştı hemen alınması gerekmez mi, ya enfeksiyon kaparsa diye soruyorum ve devlettekiler asla cevap vermiyorlar ben daha da telaş yapıyorum. Hayır kaka yapmasa bile doktorlar hep kafası büyük bebek iri normal deneriz olmazsa sezeryan olur diyorlardi diyorum yok dinlemiyorlar ve suni sancı verdiler aynı zamanda nst ye bağladılar yataktan kalkma dediler işkenceyi gerçekten 😔 sonra suni sanciyi arttirdilar ve gelip gidip açılma var mı diye baktılar fakat açılma da olmuyordu . Ben yataktan kalktım artık dayanamıyordum suni sanciya doktor geldi doğumu kolay mı sanıyorsun sen nst ye bağlan yat yatağa dedi bende dedim ki madem normal doğuma zorluyorsunuz o zaman hareket edeyim açılma yattigim yerden nasıl olacak ve dayanamıyorum bu acıya dedim. Tamam 10 dakika daha dur geri bağlan nst ye dedi ve gitti. Eninde sonunda sezeryan yapacaksınız ama niye zorluyorsunuz hala diye bağırdım arkalarından o acıyla. Eşime de bilgi vermisler suni sancı veriliyor diye eşim içeriyi aradı benle görüştü dayanamıyorum dedim eninde sonunda sezeryan yapacaklar ama cektiriyorlar dedim. Oda devletin bu yönünü biliyordu. Doktorla görüşmüş suni ne kadar devam edecek diye belki bugün olur belki yarın belki öbür gün demiş doktorda yani günlerce sürse suni verecekler açılma için. Ve kardeşimden biliyoruz biz devlette doğum yapmıştı oda 3gun suni sancı çekip sezeryana almışlardı en son . Bizde böyle olsun istemedik açıkçası. Eşimde doktora söylemiş tamam suni sancı vereceksiniz açılma olmazsa nasıl 2 gün gibi bir süreye kadar acı çekecek bide sezeryana alırsanız sonunda bu çektiği acıların hesabını kim verecek demiş doktor bişey dememiş. Eğer sağlık açısından bı sorun yoksa eşimi almak istiyorum özele götüreceğim acı cekmesin boşuna burda belli sezeryan olacağı baştan beri doktorlar söylüyordu sezeryan olabilir diye demiş. Tamam demiş doktorda bizde hemen çıktık özele gittik hemen Spinal Sezeryan ile bebeğimi sağ salim kucağıma aldim. Uzun oldu ama neyse hepinize sağlıklı doğumlar kızlar 🙏