Aysimatugce [bilinmeyen] 8+ 2 yiz Insllh kucagimiza sagsalim saglikla aliriz 😍😋belirtileriniz nasil kizlar bende cok bulanti kusma var sizde ?
Nrcnkrtr Aysimatugce sabah kalkar kalkmaz bulantyla gune basliyorum gun icinde mutfaga gremiorm buzdolabni acamiyorm bile
zytn Aysimatugce seninle aynıyız ben de 8+2 🙂 valla bulantı çok ama kusma yok.tiksinme var çok kokudan filan..bide günler geçmiyorrr😒
Aysimatugce [bilinmeyen] Ben 2 haftadr yemek yapmayi gectm mutfaga girmiyorum saolsun kayilvalidem yapiyor gelip Dolabimi acmaya korkuyorum
OmerAzizeSrc Nrcnkrtr benim bitek sabah kahvaltı yapana kadar bulantım oluyor allaha şükür daha hiç kusmadım
Aysimatugce Nrcnkrtr Bende oyleyim canm ben uyanir uyanmaz kalkip havuc rendeliyorum bi tane o bastiriyo hemen Premesis diye bi hap verdi dr bana ustunede onu iciyorum aksama kdr hafif bulantim oluyo ama kusma Yok sukur 2 gundur rahatim
OmerAzizeSrc Bende 6+2 deyim 22 temmuza denk geliyor inşallah evlilik yıldönümümüzde 18 temmuz hayırlısıyla gelsin bebişimiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
LeylaTurgutDnmez Ben de daha 6+2 22 temmuza gelecek... 2. Bebeğim olacak.tek sıkıntım yorgunluk; İlk hamilelikte bu kadar yorgun hissetmemiştim kendimi 😕
Semsem Benim de 6+6 18 temmuz dogum inşallah.. o kadar çok mide yanmam ve bas agrım var ki nasıl gecer bilemiyorum🤔🤔
Aysimatugce [bilinmeyen] Insllh benmde dr oyle soyledi dayanacaksin sonucu guzel dedi sabrediyorum alismaya calisiyorum
Azat Ben daha 5 hafta 1 gunlük ama hoc bulantim olmuyor ara ara mide agriyor ve adet goruyormus gibi kasimlarim agriyor sizde bu normal mi ?
Sinemkurtkarakussk35 Azat benimde çok oluyo hatta çok korkup uyuyamıyodum ilk düşüpüm oldu 4 ay önce çünkü doktor normla rahim açılıyo dedi