Eha1 senin ki kadar agır geçirmedim canım gayet iyiyim yapışıklıgım tabiki vardı ama doktor lar net bilgi vermedi bana genel anestezi dogum yaptım karnım cok şiş kaldı inşallah oda zamanla geçer
Senin karın agrın tuvalete cıkamadıgın için agrıyor olabilir mi