Gizemsongul Ben de 8.haftada aynı şikayetlerle doktorum gitmiştim,bulantım da vardı, bulantı ilacı verdi. Çok işe yaradığını söyleyemem ama 12+3’üz şuan. Yavaş yavaş iştahım düzelmeye başladı. İlk 3 ay akşamları hiçbir şey yiyemiyordum dediğiniz gibi, çubuk krakerden daha çok işe yarayan bir şey olmuyor açıkcası. Kısa zamanda geçer umarım🙏🏻