Kızlar 37+3 haftalığız belimden kasıklarıma vuran adet sancısı gibi sancım var ve bebek kendini kasıp taş gibi oluyor ve bu bana acı veriyor.22 Eylüle sezeryan günü almıştık kontrolüm de salı günü hemen hastaneye de gitmek istemiyorum şu corona döneminde fikir verir misiniz