Dmtbkrc Ankara’da Keçiören Yenimahalle taraflarından önerebileceği iyi bir kadın doğumcu olan varmı kızlarrrr acilll 👀
Dmtbkrc Haftamdayım çok teşekkür ederim Kızlar bende medicalde ulviye hanıma gittim ama pek memnun kalmadım en çok Bülent hoca tavsiye edilmiş ona gideceğim çok teşekkürler ❤️
Quebonita Medical Park Medisis iken Esra Hanım vardı ilk doğumumu onla yapıp çok memnun kalmıştım. Hastaneden ayrıldığı için Bülent Beye geçtik, sağ olsun o da sakin ve sempatik biri ondan da memnunuz.